۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
تجلیل از آتشنشانان شرکت محصولات کاغذی لطیف به مناسبت روز ایمنی و آتشنشانی
چکیده

همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی،آئین تجلیل از آتش نشانان شرکت محصولات کاغذی لطیف با حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره برگزار شد

access_time ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر
remove_red_eye 329 بازدید
تجلیل از آتشنشانان شرکت محصولات کاغذی لطیف به مناسبت روز ایمنی و آتشنشانی

به گزارش روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف ، همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی ؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره از آتش نشانان این کارخانه تقدیر و تجلیل کرده و این روز را به آنان تبریک گفتند.

در این دیدار مهندس کامبیز معتمد وزیری ضمن تبریک روز آتشنشان بیان کرد: آتشنشانان با به خطر انداختن جان خود برای نجات و جلوگیری از آسیب به مردم، بزرگ‌ترین تلاشگران هستند و فداکاری‌های بزرگ انجام‌ می‌دهند تا به کسی آسیب نرسد و تا حد امکان امنیت را برای تمامی افراد جامعه فراهم کنند.

وی افزود: برخورداری روحیه  ایثار ، فداکاری ، احساس مسئولیت و تعهد در برابر اقشار مختلف جامعه در عین مظلومیت از مهم‌ترین شاخصه‌های آتشنشانان محسوب می‌شود که همواره به این شاخصه‌ها وفادار و متعهدانه عمل می‌کنند و قطعا ما قدردان زحمات و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

مدیرعامل شرکت محصولات کاغذی لطیف با اشاره شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان در حادثه تلخ پلاسکو ، یاد و خاطره آن شهیدان رادر این روز گردامیداشت.

در ادامه این نشست صمیمی، پرسنل آتش نشانی نیز مسائل و مشکلات خود را با مهندس معتمد وزیری در میان گذاشتند و در پایان با اهداء هدایایی از کلیه پرسنل آتش نشانی کارخانه تقدیر شد.